VOIP, bellen via de cloud 2017-12-02T15:00:13+00:00

iedereen aan het werk

Uw telefooncentrale in de cloud,

die meebeweegt met de dynamiek van uw bedrijf

De behoefte aan efficiëntie vraagt om een flexibele communicatie-oplossing. Hosted Telefonie is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten jouw bedrijf. Hosted Telefonie is de toekomstvaste telefooncentrale, die onderdeel is van een totale communicatie-oplossing in de cloud. Alle denkbare mogelijkheden voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

Wat is Hosted Telefonie?

Met Hosted Telefonie communiceer je via de cloud. Je kunt gebruik maken van ieder toestel. Je vaste toestel, die oude Nokia 6310, smartphone, maar ook je tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van de telefooncentrale en jouw klanten zien nog maar één nummer als je hen belt. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaal je alleen voor de functies die je gebruikt. Deze kun je op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen.

Direct uitbreiden of inkrimpen

Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met jouw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. Je hebt dus nooit onder- of overcapaciteit en je betaalt alleen voor de functies die je gebruikt.

Geen financiële verrassingen

Voor Hosted Telefonie betaal je een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die je per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten. Je wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn de kosten transparant en wordt je nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.

Nooit meer een gesprek missen

Omdat je met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken, ontstaan nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Zo mis je nooit meer dat ene belangrijke gesprek, ben je overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online.

Met je smartphone bedien je eenvoudig jouw telefonie instellingen op afstand en bepaal je zelf je bereikbaarheid. Daarnaast kun je overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen. Dit kan met elke smartphone. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device.

Efficiënter communiceren

Hosted Telefonie maakt communiceren efficiënter en tijdbesparend door de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld CRM- en ERP-pakketten. Hiermee heb je direct de gegevens van jouw klant bij de hand wanneer deze belt. Daarnaast zie je in één oogopslag op élk (mobiel) toestel of jouw collega’s bereikbaar zijn en kun je bellen met één nummer vanaf elk apparaat. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is voorgoed verleden tijd!

Uiterst betrouwbaar

Met Hosted Telefonie communiceer je altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN, maar kun je ook communiceren over het internet. Het communicatienetwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is Hosted Telefonie nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. Je bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar, ook via alle ander mobiele aanbieders. Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van jouw telefooncentrale en bereikbaarheid van je bedrijf.